Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image 'images/Site_2014/Images/Ploeg2015-2016/KLSK-SINTNIKLAAS_20160403.jpg'

KLSK - SK SINT NIKLAAS
SK Londerzeel SK Sint-Niklaas

Doelman Baert houdt de Klaasjes recht

Nog 5 finales waren het voor SK voor het treffen met de Klaasjes maar wat nu al duidelijk is: het worden verdomd nog moeilijke wedstrijden, ook al hebben de tegenstanders niks meer te winnen of te verliezen. “SK gaat het niet in geschenkverpakking krijgen, maar we zullen er alles aan doen om het zelf af te dwingen” fulmineerde een ontgoochelde Sander Van Eyk na de wedstrijd.

0-0, het verwoordde niet het wedstrijdbeeld. Het was nét niet voor SK dat nochtans 80% balbezit had terwijl de bezoekers ervoor vochten alsof zij nog alle kansen hadden op promotie maar aan echt voetballende oplossingen kwamen zij niet toe. Grote boosdoener voor SK was lijnrechter Boon die een doelpunt van Vits afkeurde en dan was er nog doelman Nico Baert, 40 jaar intussen en een palmares om u tegen te zeggen. Hij stond altijd net op de goede plaats en redde bovendien een “gemaakt” doelpunt van Van Eyk.

Veel doelmogelijkheden vielen er niet te noteren in een kansarme eerste helft. Vanderjeugt bediende Vits die over vlamde. Jules deed het daarna nog eens over. Op slag van rust besloot Vanderjeugt te zwak in de handen van Baert.

Meer animo in de tweede helft. Baert had al snel een reuzesave in huis op een uithaal van Van Eyk. Wanneer Geldof te zwak terugkopte was Van Eyk te verrast om goed af te werken en trapte naast. Echt dreigen konden de Klaasjes niet en Verhoeven diende zich dan ook te beperken tot het betere pak- en plukwerk. Vits trapte nog eens in de handen van alweer Baert en zag even later een doelpunt afgekeurd op aangeven van lijnrechter Tirso Boon. Kopballen van Van Eyk en Degroodt waren de laatste wapenfeiten van de wedstrijd. Ontgoocheling bij SK dat zondag naar de buren uit Bornem moet. Hopelijk lukt het dan wel …

Geen

Degroodt (2), Van den Broeck (1), Rijmenams (1)

Ploeg: Verhoeven, Van den Broeck, Dellevoet, Nwadikwa, Degroodt, Stoclet, Rijmenams, Vits, Vanderjeugt (80’ Pauwels), Van Eyk, Omena