KVK TIENEN - KLSK
KVK Tienen SK Londerzeel

Tienen en SK delen de punten

SK is in het Bergéstadion niet verder geraakt dan een 1-1 gelijkspel. Daarmee blijven de rood-blauwen buitenshuis ongeslagen en op de 4 de plaats in het klassement.

Trainer Van den Steen voerde één wissel door. De geschorste Dellevoet werd in de verdediging vervangen door Van den Winckel.

In de eerste helft viel er weinig te beleven. Na een lange studieronde vond Grancea doelman Sulmon op zijn weg. Een pegel van Haroun werd klemvast gepakt door opnieuw doelman Sulmon en SK zette daar doelschoten van Van Eyk tegenover, zonder veel gevaar echter. Rust 0-0

De eerste kans van de 2de helft was voor de bezoekers. Van Eyk kopte een verre inworp van Rijmenams door en Degroodt besloot nipt naast. Halfweg de eerste helft de beste kans voor de Suikerboys. Renson ging alleen op doelman Sulmon af maar de Londerzeelse sluitpost trok aan het langste eind. Indenge besloot te zwak en aan de overkant trapte Grancea over. Een kwartier voor tijd kwam de thuisploeg op voorsprong. De bal werd teruggelegd op Dirix en hij verraste Sulmon met een laag schot (1-0). Lang kon de thuisploeg niet genieten van de voorsprong want Vangrunderbeek zorgde voor het mooiste moment van de middag. Na een lange ren poeierde hij de bal enig mooi binnen (1-1). SK wou meer en hanteerde de lange bal. Rijmenams trof het zijnet en op vrijschop van Vangrunderbeek haalde Hannes de bal tot twee maal toe van de lijn.

74' Dirix (1-0)
76' Vangrunderbeek (1-1)

Rijmenams (3)

Ploeg: Sulmon, Van den Broeck, Snoeys, Van den Winckel, Degroodt, Stoclet, Rijmenams, Luyckx , Vangrunderbeek, Indenge (69' Vits), Van Eyk