KLSK - K OLSA BRAKEL
SK Londerzeel Olsa Brakel

Laatste thuiswedstrijd levert nog een zege op

SK heeft in zijn laatste thuiswedstrijd van dit seizoen de maat genomen van Olsa Brakel met 2-0. De goals vielen na de rust via Degroodt en Deflem.

De surprise van de chef was Oli Degroodt die zowaar in de spits werd geposteerd en doelman Noah Tahiri (volgend seizoen derde doelman) kreeg een plaats onder de lat.

De eerste kansen waren voor Deflem, maar zijn kanon stond nog slecht gericht. Oli Degroodt had de kans op de openingstreffer maar trapte onbesuisd over. Olsa reageerde met doelpogingen langs Ringoot en Knipping. Lkoutbi trapte de laatste mogelijkheid van de eerste helft via de vingertoppen van Otte tegen de paal. Rust 0-0

Bij het begin van de tweede helft leken de acteurs beter geinspireerd. Lambrecht nam Tahiri op de proef. Aan de overzijde kwam de thuisploeg op voorsprong. Vangrunderbeek en Verlinden zetten een mooie combinatie op en Nik legde de bal panklaar voor Degroodt die de 1-0 tegen de netten trapte. Een vrijschop van Ringoot ging nipt over. Net voor het halfuur werd de score verdubbeld. Een vrijschop van Lkoutbi werd door Deflem voorbij doelman Otte gedevieerd (2-0). Olsa probeerde de aansluitingstreffer op het bord te brengen maar De Bock kopte een voorzet van Lambrecht naast en Vangrunderbeek bracht redding op de lijn bij een voorzet van Kabanda. Onder luid applaus kreeg afscheid- nemend kapitein Kenneth Stoclet zijn terechte applausvervanging. Doelman Otte demonstreerde al zijn kunnen aan zijn toekomstige supporters door een pegel van Vangrunderbeek vanonder de lat te ronselen.

Volgende zondag trekt SK voor de absolute kraker naar Rupel-Boom. Bij winst zijn de Steenbakkers kampioen. Kan SK hen nog stokken in de wielen steken?

50' Degroodt (1-0) 59' Deflem (2-0)

Stoclet (2)

Ploeg: Tahiri, Van den Broeck, Nwadikwa, Dellevoet, Vangrunderbeek, Stoclet (81' Cloetens), Rijmenams, Verlinden, Lkoutbi (70' Mahau), Deflem(70' Serrou), Degroodt